Solutionare probleme de buffering sau alte situatii cu canalele tv romanesti!
Buna dragii nostrii clienti! Mai jos o sa fac o lista cu diferite situatii neplacute prin care am trecut cu totii si cum ati putea sa rezolvati problema!
-
Nu-mi mai apar canalele (apare mesajul „check playlist…” sau apare ecranul negru)
Solutia!
Trebuie sa dati restart/reload la aplicatie de mai multe ori pe 0 sau ce buton scrie pe ecran in functie de aplicatie, ori scoate-ti tv-ul din priza pentru minim 1 minut si apoi reporniti aplicatia sau scoate-ti routerul de internet din priza 1 minut si ar trebuii sa revina canalele.
Daca nu si-au revenit, e posibil sa se fi sters lista de canale, se mai intampla asa daca exista o pana de curent sau prinde vreo erroare aplicatia ori va mai stie cineva mac-ul (de exemplu fostul provider de iptv) atunci trebuie sa ne lasati un mesaj pe WhatsApp, Telegram, Facebook sau Email iar noi o sa va incarcam lista din nou in cel mai scurt timp.
-
Am buffering sau mi se blocheaza des canalele
Problema!
Faceti un test de viteza la internet aici: https://iptvromania.ro/iptv-romania-internet-speedtest/ apasand pe butonul GO si lasati pana la final sa vedeti rezultatul si comparati cu rezultatul de mai jos de sub test.
De multe ori problemele de buffering apar din cauza ca viteza de internet este prea mica per total de exemplu: 5mb download si 2mb upload.
Sau mai apar probleme de buffering din cauza ca viteza de upload este mai mare decat download, ceea ce nu e normal, niciodata upload nu trebuie sa fie mai mare decat download. Cam orice test de viteza treb sa arate de ex: 153mb download si 30mb upload sau 85mb download si 23mb upload. Daca e de ex: 85mb download si 87mb upload sau 285mb download si 300mb upload atunci este o problema cu netul.
Solutia!
Dati un reset la modem-ul de internet, chiar si de 2-3 ori cateodata, dar verificati dupa fiecare reset daca si-a revenit internetul sau s-a schimbat viteza cu ceva. Mai jos aveti un video cum sa dati reset la modemul de internet.
Daca nu s-a rezolvat cu reset, mai exista o modalitate care eu aici nu am cum sa v-o explic, pentru ca e in functie de providerul de internet si de tipul de router. Iar cea mai buna solutie v-o poate da providerul dvs de internet si ar trebuii sa sunati la ei sa le spuneti ca aveti o problema cu internetul si ati avea nevoie de o solutie.
-
Apar canalele dar nu merge niciunu
Solutia!
- Aveti o erroare la aplicatie si trebuie sa dati restart/reload la aplicatie de mai multe ori pana isi revine sau scoate-ti tv din priza pentru minim 1 min si apoi reporniti.
- Nu aveti internet.
- Scoate-ti modemul de internet din priza pentru cateva minute si apoi reconectati-l si asteptati pana reporneste si verificati daca merge totul ok acuma.
- Stergeti aplicatia de tot si instalati-o din nou
-
Nu mai am sunet la canale si apare o iconita ca sunetul este dezactivat
Solutia!
Sterge-ti aplicatia si apoi instalati-o din nou si ar trebuii sa-si revina sunetul. De multe ori asa s-a rezolvat problema la majoritatea clientilor. Sau tineti apasat pe butonul de sunet si de obicei apare un meniu, iar de acolo incercati sa il activati din nou.
Pe parcurs o sa venim cu mai multe solutii pentru diferite probleme. Daca dumneavoastra stiti o problema la care s-a gasit o solutie dar am omiso noi, nu ezita sa ne lasi un mesaj. Multumim!